wtorek, 19 maja 2015

Fotele PRL i inne :)

Ci, którzy mnie znają wiedzą, że uwielbiam starocie ;). Jestem fanką starych foteli :). Tak się okazuje, że po dłuższym czasie zbierania stałam się chyba już ich kolekcjonerką ;). Fotele i stare designerskie przedmioty to moja pasja i przyznaję się zupełnie bez bicia mam do nich ogromną słabość i wciąż powiększam swoją kolekcję. Mam kilkanaście wyjątkowych lamp, serwisów, dzbanków i oczywiście wyżej wspomnianych FOTELI. W związku z tym, że postanowiłam wreszcie zająć się moimi fotelami, czego efekty pokażę tu na blogu, dziś kilka inspiracji.

Na początek dom ;). Nie mogłam się oprzeć ;). Takie kształty są właśnie dla mnie! Ale o domach będzie kiedy indziej ;).





Mam swoje ulubione kolory :). Oto jeden z nich, a kształt fotela wyjątkowy!!









Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch foteli o takim właśnie kształcie :).  Zamówiłam już materiał na nie. Dostaną drugie życie :).



Limonka to bardzo energetyczny kolor który ożywi każde wnętrze!






Szary... on pasuje zawsze i wszędzie, jest również bardzo elegancki.





Żółty... ten kolor mam nadzieję będzie towarzyszył mi przez całe życie ;). To kolor słońca. Fotel w kolorze głębokiej żółci rozpromieni każde wnętrze :).







I na koniec fotel w odcieniach teoretycznie smutnych. Wzór jednak sprawia że fotel żyje i kipi radością ;).




Moje fotele mają różne kształty i do każdego dobrałam inny materiał. Jak tylko zostaną odnowione zamieszczę zdjęcia na blogu. Miłego dnia!

NONOVE.pl


Zdjęcia Pinterest



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz