wtorek, 28 października 2014

Córcia i jej plastelinowe arcydzieła :).

Moje córcie zadziwiają mnie każdego dnia :). Dziś kilka słów i dużo zdjęć o pracach starszej :). Kilkanaście dni temu Panna J. ;) zrobiła serię plastelinowych wytworów. Kiedy zaczynała chciała coś stworzyć, ale nie miała pomysłu. Rzuciłam temat: reniferek i misiu-świnka powstała wcześniej :). Efekty jej pracy przerosły moje najśmielsze oczekiwania, choć zawsze przeogromnie wierzę w możliwości twórcze moich córek, one jednak każdego dnia pokazują, że są nieskończoną skarbnicą możliwości :)))). Jestem z nich dumna!!! Postanowiłam zrobić córci wystawę..... blogową. Takie talenty trzeba pokazywać światu. Wiem, że się chwalę, ale talentem własnej córki TRZEBA się chwalić :). Zapraszam zatem do obejrzenia prac mojej artystki :). Dodam, że figurki są bardzo maleńkie :).


RENIFEREK




MIŚ




ŚWINKA




GRZYBEK




:)





















Ślemy serdeczności. :)
NONOVE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz